• Általános Szerződési Feltételek és Adatvédelmi Tájékoztató

Hatályos: 2021 január 25-től visszavonásig!

Általános Szerződési Feltételek

Szeretettel köszöntelek az Örömmel élve weboldalon! Az oldalra való kattintással elfogadod és tudomásul veszed, hogy a weboldal teljes tartalma szerzői jogvédelem alatt áll. Az oldalról tartalmat, képet, videót vagy szöveget/szöveg részletet másolni, vagy más oldalon, vagy fórumon felhasználni csak és kizárólag a szerző, Nagy Andrea írásos engedélyével lehet. Ellenkező esetben a hatályos jogszabályok - az 1999. évi LXXVI. törvény, valamint a 2012. évi C. törvény 385.§ - alapján jogi eljárás megindítását kezdeményezzük.

Cégadatok: Nagy Andrea egyéni vállalkozó Adószám: 55380175-1-34 Elektronikus levelezési cím: orommelelve@gmail.com Székhely, levelezési cím: 7400 Kaposvár Lazarine u. 3 Nyilvántartási szám: 54049734 Telefonszám:+36302330046

Csomagküldő, internetes kiskereskedelmi szolgáltatás nyilvántartásba vételi napja: 2021 01 25 Jóváhagyta: Somogy Megyei Adó-és Vámigazgatóság. Nyilvántartásba vételi szám: 479102

A megrendelések elektronikus úton megkötött szerződésnek minősülnek, mely fizetési kötelezettséggel jár, és amelyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény 5. és 6. §-ában foglaltak irányadóak.

Tárhely szolgáltató adatai:

Cím: Gartenstrasse 3, 6304 Zug Switzerland Kereskedelmi nyílvántartás Handelsregister- und Konkursamt Aabachstrasse 5 Postfach 6301 Zug Webnode AG CH-170.3.036.124-0 Kanton Zug e-mail: info@webnode.com support@webnode.hu

A szolgáltató által üzemeltetett webáruház használatára vonatkozó általános szerződési feltételek: Kérjük, hogy csak akkor vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre (nem minősül írásba foglalt szerződésnek), magatartási kódexre nem utal. Szerződés nyelve: magyar.

Alapvető rendelkezések:

1.1. A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény ("Ptk.") és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.

1.2. Hatály, az ÁSZF módosítása.

1.3. A webshop, mint szerzői jogi mű szerzői jogi védelem alatt áll.

1.4. Rendelkezésre állás.

Könyv vásárlása, Könyvek olvasmányok PDF-ben vásárlása

1.6. A szerződés szerinti termék: "Örömmel élve- Képes vagy rá!" című könyv 182 oldalas, 14,8 cm*21 cm*1,2 cm- es, ragasztókötésű. A termék összege: 3990 forint. A könyv átvétele foxpost automatából, illetve házhoz szállítással történik foxposton keresztül. A termékek nem tartalmazzák a házhoz szállítási díjat, illetve a csomagolási díjat. A termék AAM alanyi adómentes, ÁFA mentes. Ezek a megrendelés során hozzáadódnak a termék árához. Azokon a termékeken, melyeken fel van tűntetve (PDF-ben), online vásárolhatók meg, e-mailben kapja meg a megrendelő, onnan tudja letölteni, átutalás után.

1.7. A webshopban részletesen feltüntetem a termék nevét, leírását, a termékekről fotót jelenítetek meg. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek.

1.8. Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, teljes körűen tájékoztatom a Felhasználókat az akció időtartamáról.

Megrendeléssel kapcsolatos információk

A megrendelések elektronikus úton megkötött szerződésnek minősülnek, mely fizetési kötelezettséggel jár, és amelyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény 5. és 6. §-ában foglaltak irányadóak. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit.

Megrendelés esetén a szerződéskötés a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet 4. § (10) bekezdése alapján történik meg. A szerződés akkor jön létre, amint megkaptad a visszaigazoló e-mailt.

A megrendelések beérkezésekor legkésöbb 48 órán belül kapsz egy automatikus visszaigazoló emailt. Amennyiben nem találnád, keresd a spam vagy promóciós mappában! Ha ott sincs, vedd fel velem a kapcsolatot a orommelelve@gmail.com e-mail címen.


Webshopos rendelés menete

1.9. Miután betetted a megvásárolni kívánt terméket a kosárba, kattints a "kifizetés" gombra. Majd add meg a számlázási és szállítási adataidat. Ezután válaszd ki a szállítási módot, amit kérhetsz bevársálóközpontban található FOXPOST csomagautomatába, vagy házhozszállítással. Majd válaszd ki a fizetési módot, ez történhet előre utalással a 12072538 - 01547957 - 00100003 bankszámlaszámra Nagy Andrea névre, bank: Raiffeisen Bank. A megjegyzés rovatba írd be a nevedet kérlek és ha csomagautomatába kéred a csomagot, akkor a választott automatát, amit a www.foxpost.hu/csomagautomatak linken kereshetsz. Ezután el tudjuk indítani a szállítási folyamatot. Fizethetsz előre utalással csomagautomatába: 990 forintért, automatába utánvéttel bankkártyás fizetéssel: 1190 forintért, házhozszállítással előre utalással 1690 forintért, házhozszállítással utánvéttel: 1890 forintért. Amennyiben előre utaltál az automatából csak át kell venni a csomagodat, vagy vedd át a futártól a terméket. Tudsz még fizetni a futárnál készpénzzel, bankkártyával, illetve bankkártyás fizetéssel a foxpost automatánál. Ezután pipáld ki, hogy elfogadod a Felhasználási Feltételeket és kattints a "megrendelés befejezése" gombra. Ezt követően egy e-mail értesítést fogsz kapni, a megrendelési adatokkal. Ha automatába kéred a terméket, amint megérkezett a csomag a választott automatába SMS-ben értesítünk. Az sms tartalmazza a pontos átvételi határidőt (nap, óra, perc), ameddig a csomag átvehető az automatából. Az SMS-ben található kóddal átveheted csomagodat az automatából. Házhozszállítás esetén a kiszállítást megelőzően sms-ben és email-ben értesítést küldünk a futár érkezési időpontjáról. Sikertelen kézbesítés esetén e-mail útján küldünk értesítést a kézbesítés eredménytelenségéről, majd a futár még egy alkalommal megkísérli a csomag kézbesítését. E-mailben kapod meg az elektronikus számládat. Szállítás: 3-7 munkanap. 

1.10. Adatbeviteli hibákat javítani tudod az "áttekintés és visszaigazolás" oldalon, még a vásárlás "megrendelés befejezése" előtt. A szerkesztésre, ha rákattintasz, javítani tudod a szállítási címet, a szállítás módját és a  fizetés módját. Amennyiben a kosár tartalmát törölni szeretnéd, akkor kérlek nyomd meg a bevásárló kosárban a kiválasztott termék sorában az "x" jelet. Rendelésed mennyiségét módosítani a bevásárló kosárban a kiválasztott termék sorában a darabszámnál található + - jellel tudod. 

1.11. Szállítást a foxpost végzi, automatából vagy házhozszállítással. Ha munkaszüneti- vagy ünnepnap beleesik ebbe az időszakba, akkor automatikusan hosszabbítjuk az átvételi határidőt. Ha online vásárláskor átvételi módnak a FOXPOST automatát választod, úgy ha megérkezett a csomag a választott automatába, SMS-ben és emailben értesítünk. Az SMS-ben kapott nyitókódot add meg az automata érintőképernyőjén, kinyílik a megfelelő rekesz ajtaja, és átveheted a csomagodat 3 napig. Fizethetsz előre utalással is és bankkártyával is, a futárnál pedig rendezheted az összeget készpénzben vagy bankkártyával. Fontos: az automatáknál csak bankkártyával tudsz fizetni. Az automaták listáját és további információt itt találsz: (link: https://www.foxpost.hu/csomagautomata-kereso/) Ha nyomon szeretnéd követni csomagod útját, csak írd be a csomagszámot. » (link: https://www.foxpost.hu/csomagkovetes/) Ingyenes visszaküldés: csomagodat az átvételtől számított 14 napig még teljesen ingyenesen visszaküldheted FOXPOST automatán keresztül (amennyiben a terméket eredetileg is FOXPOST automatán vetted át). Ezt bármelyik FOXPOST automatánál egyszerűen megteheted az egyedi csomagátvételi kód újbóli megadásával.

1.12. A megrendelés megérkezését követően pár percen belül kapsz elektronikus úton egy visszaigazolást, ekkor jön létre a szerződés. Amennyiben e visszaigazolás az igénybe vevő megrendelésének elküldésétől számított legkésőbb 48 órán belül az igénybe vevőhöz nem érkezik meg, az vásárló mentesül az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a szolgáltatóhoz illetve az igénybe vevőhöz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. A fenti szabályoktól eltérhetnek a felek, ha ebben megállapodtak. A szamlazz.hu oldalán állítjuk ki a számládat, amit e-mailben kapsz meg. A 2007. évi CXXVII törvény 175. § (2) bekezdés b) pontjában foglaltak figyelembevételével tudomásul veszed, hogy az általunk kibocsájtott e-számlákat pdf formátumban email útján kapod meg.

A megrendelések feldolgozása és teljesítés

1.13. A megrendelések feldolgozása 1-3 napon belül megtörténik

1.14. Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 3-7 munkanapon belül.

1.15. Ha a Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről Felhasználót haladéktalanul tájékoztatni, valamint a Felhasználó által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb harminc napon belül visszatéríteni. E kötelezettség teljesítése Szolgáltatót nem mentesíti szerződésszegése egyéb következményei alól.

Elállás joga

1.16. A vevő és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében Felhasználó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. A visszaküldés költsége a vevőt terheli. Írásban történő elállás esetén elegendő az elállási nyilatkozatot 14 napon belül elküldeni. A vásárló az elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvétele közötti időszakban is gyakorolhatja. Ha a vásárló elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán vagy elektronikus úton küldött levél útján) a jelen ÁSZF cégadatok alatt feltüntetett elérhetőségek igénybevételével a vállalkozó részére. 

1.17 A nyilatkozat-minta a vásárló igénybe veheti, de nem kötelező. A nyilatkozat ezen adatokat tartalmazza:

Címzett: 

Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében: 

Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja: 

A fogyasztó(k) neve:

A fogyasztó(k) címe:

A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)

Kelt: 

Az elállás gyakorlati menete az, ha a vásárló megkapta a terméket 14 napon elküldheti a elállási szándékát amit megtehet e-mailben is és a honlapon lévő elállási nyilatkozat-minta kitöltésével is, majd innentől, azaz az elállási szándék elküldésétől 14 napja van a vásárlónak a terméket feladnia a vállalkozásnak, ha igazolja a vásárló a termék feladását, akkor a vállalkozás haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított tizennégy napon belül visszatéríti a fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, még akkor is ha még nem kapta meg a terméket, mivel igazolta a termék visszaküldését. Amennyiben nem igazolta a vásárló a termék visszaküldését, úgy a vállalkozás megvárhatja amíg a terméket visszakapja, és utána kell visszatérítenie a kifizetett vételárat. A termék visszaküldésének költségén kívül az elállás kapcsán a vásárlót semmilyen más költség nem terheli. A vállalkozás követelheti a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkentés megtérítését. A fogyasztónak a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 napon belül vissza kell juttatnia a terméket. A vállalkozás a megtérítendő összeget visszatarthatja addig, amíg a vásárló a terméket vissza nem szolgáltatta, vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte, a kettő közül a korábbi időpontot vesszük figyelembe. A vásárló olyan állapotban köteles visszaküldeni a terméket, amilyenben megkapta. A vállalkozás nem köteles a termék teljes árát megtéríteni, ha a terméket a fogyasztó sérülten szolgáltatja vissza. Ha a fogyasztó nem a legkevésbé költséges, szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozást választja, elállás esetén az ebből adódó többletköltséget a vállalkozás nem köteles megtéríteni.

1.18 Az összeget ugyanabban a formában térítjük vissza, amiben a vásárlás történt, kivéve ha a vásárló korábban beleegyezett, hogy másképpen kapja vissza az összeget. 

Garancia

1.19. Termékgarancia

A megrendelt kiadványokra a Ptk. 6:159.§ - 6: 163.§ és 6:168.§ szabályai szerint kellék- és termékszavatosságot vállalunk.

Kellékszavatosság: Ha a megrendelt kiadvány hibás, akkor azt díjmentesen kicseréljük. Ha a cserére nincs módunk, úgy választása szerint árengedményt adunk, vagy a megrendeléstől elállhat, és kérheti a megrendelt termékért kifizetett összeg visszatérítését. Jelentéktelen hiba esetén elállásnak helye nincs.

PTK 6:162. § [A hiba közlése] alapján(1) A jogosult a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a kötelezettel közölni. (2) Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés esetén a hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. (3) A közlés késedelméből eredő kárért a jogosult felelős. Ugyanakkor felhívjuk a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket tőlünk vásárolta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Termékszavatosság

Az Ön által megrendelt kiadvány hibája esetén Ön - választása szerint - az előző pontban meghatározott kellékszavatossági jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kicserélését kérheti. A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Felhívjuk figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet.

Kérjük, hogy amennyiben a leszállított csomagon szemmel látható külső sérüléseket fedez fel  az átvételi ponton a termék átadását végző személy, illetve a futár jelenlétében azt bontsa fel, és jegyzőkönyvet vegyenek fel mindenről. Amennyiben a kiadvány sérült, haladéktalanul értesítsen minket, majd a terméket juttassa vissza nekünk . 

Panaszkezelés

1.20. Panaszoddal fordulhatsz: Nagy Andrea egyéni vállalkozóhoz. Elektronikus levelezési cím: orommelelve@gmail.com. vagy levélben postai úton: székhely, levelezési cím: 7400 Kaposvár Lazarine u. 3. Panaszodat a reklamáció átvételét követő 14 munkanapon belül kivizsgáljuk, majd erről elektronikus vagy postai úton válaszolunk. Felhívjuk szíves figyelmedet arra, hogy amennyiben úgy érzed, panaszodat, bejelentésedet nem rendeztem kielégítően, ill. a panaszodra kapott válasszal, intézkedéssel nem értesz egyet jogorvoslatért az alábbi fogyasztói érdekek képviseletét ellátó szervekhez fordulhatsz:

Somogy Megyei Békéltető Testület

7400 Kaposvár, Anna utca 6.
telefon: +36 82/ 501 000
Fax száma: +36 82/ 501 046
e-mail: skik@skik.hu
Ügyfélszolgálat:
7400 Kaposvár, Anna u. 6. földszint
telefon.: +36 82/ 501 024, +36 82/ 501 027
web: skik.hu/hu/bekelteto-testulet

Somogy Megyei Kormányhivatal Kaposvári Járási Hivatala, Műszaki Engedélyezési, Fogyasztóvédelmi és Foglalkoztatási Főosztály, Fogyasztóvédelmi Osztály

7400, Kaposvár, Nagy Imre tér 1.
levélcím: 7401, Kaposvár, Pf. 76
telefon: +36 82/ 510 868, Telefax: +36 82/ 510 661

web: www.kormanyhivatal.hu/hu/somogy

Kaposvári Törvényszék
7400 Kaposvár, Bajcsy-Zsilinszky Endre u. 3.
levelezési cím: 7401 Kaposvár Pf. 116.
központi telefonszám: +36 82/ 528 228


A Pécs-Baranyai Kereskedelmi és Iparkamara által működtetett Baranya Megyei Békéltető testület

7625 Pécs, Majorossy I. u. 36.,

telefon: +36-72/507-154, 20/283-3422

e-mail: info@baranyabekeltetes.hu

web: www.baranyabekeltetes.hu

Felhívom a figyelmedet, hogy panaszaidat online vitarendezési platformon is intézheted: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=HU

Az Európai Bizottság által működtetett európai online vitarendezési (OVR) platform célja, hogy a színvonalas vitarendezés lehetőségét biztosítva biztonságosabbá és tisztességesebbé tegye az online vásárlást.

Vegyes rendelkezések

1.21. Szolgáltató és Felhasználó vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni.

A Szolgáltató jelen ÁSZF-et, a honlapon forgalmazott termékek árait és egyéb feltüntetett árakat nem visszamenőleges hatállyal bármikor módosíthatja, a módosítás a honlapon történő közzétételt követően lép életbe, és csak az életbe lépést követő tranzakciókra érvényes.

Nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom- könyv PDF formában - elállási joga:

A nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a vállalkozás a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti az elállási/felmondási jogát [Korm. rendelet 29. § (1) bekezdés m) pont].


Konzultáció/coaching folyamat/ e-mail tanfolyam megrendelésével kapcsolatos információk:

A szerződést átküldöm neked e-mailben, amit aláírva, beszkennelve kérlek küldj vissza az első konzultáció előtt, onnantól kezdve él a szerződés. Személyes találkozó esetén az elvégzett coaching után a Megbízó a számla ellenértékét a Megbízott által benyújtott számla kézhezvételét követően fizeti ki készpénzben a megbízónak.

Videóhívás esetén 24 órával a konzultáció előtt utalja át a díjat Megbízott bankszámlájára: 12072538 - 01547957 - 00100003 bankszámlaszámra Nagy Andrea névre, bank: Raiffeisen Bank. Közleménybe írja be a nevét. Felek rögzítik, hogy késedelmes teljesítés esetén a Megbízót a jegybanki alapkamat kétszeresének megfelelő késedelmi kamat terheli. 

Válaszd ki mely szolgáltatást kívánod igénybe venni és jelöld be azt: Coaching folyamat 12000 forint/ alkalom- 60/70 perc, 5 hetes önbizalomnövelő e-mail tanfolyam 4900 forint, konzultáció: 14000 forint/ 70 perc. Az árak az ÁFÁ-t tartalmazzák. A coaching folyamat/konzultáció történhet személyesen vagy internetes videóhíváson (messenger videóhívás, viber, skype...). Miután kitöltötted a nevedet és az e-mail címedet, az üzenet részbe írd be mit választottál (coaching, e-mail tanfolyam, konzultáció), majd kattints a küldés gombra. Ezután 7 munkanapon belül e-mailben felveszem veled a kapcsolatot. Amennyiben konzultációra jelentkeztél megbeszéljük a részleteket e-mailben (időpont egyeztetés).  Ha az e-mail tanfolyamot választottad, az átutalás beérkezése után: (12072538 - 01547957 - 00100003 bankszámlaszámra Nagy Andrea névre, bank: Raiffeisen Bank) hetente 2 alkalommal 5 héten keresztül küldöm neked az anyagot. A szamlazz.hu oldalán állítjuk ki a számládat, amit e-mailben kapsz meg. A 2007. évi CXXVII törvény 175. § (2) bekezdés b) pontjában foglaltak figyelembevételével tudomásul veszed, hogy az általunk kibocsájtott e-számlákat pdf. formátumban e-mail útján kapod meg.

A coaching ülések száma: A coaching ülések 7-10 naponta, alkalmanként 60-70 perc időtartamban kerülnek megtartásra. Az első 70, atöbbi 60 perces. A coaching ülések ütemezése: Megbízó igényei alapján közös megegyezéssel módosítható a fejlesztési igényeknek, és az aktuális helyzetnek megfelelően. A coaching folyamat megállapodás szerint történik, lehet 4-6 vagy több alkalmas is.

A Megbízás teljesítésének helyszíne: A coaching ülések helyszíne. Megbízó vállalja, hogy biztosítja a zavartalan munkához szükséges helyszínt és biztonságos körülményeket. Megbízott vállalja, hogy biztosítja a zavartalan munkához szükséges helyszínt és biztonságos körülményeket. 

Fiatal korúak esetében: amennyiben még nem töltötted be a 18. életéved, egyik szülődnek írásban kell nyilatkoznia arról, hogy beleegyezik a konzultációba. A konzultációt és bármely online megbeszélést pontosan kezdem, és pontosan fejezem be. Ha késtél, akkor annyival rövidebb lesz a konzultáció. Ha nem így tennék, az utánad következő ügyfelem konzultációja is csúszna, ez pedig nem lenne fair vele szemben. A szamlazz.hu oldalán állítjuk ki a számládat. A 2007. évi CXXVII törvény 175. § (2) bekezdés b) pontjában foglaltak figyelembevételével tudomásul veszed, hogy az általunk kibocsájtott e-számlákat pdf formátumban e-mail útján kapod meg. Átutalás esetén az összegnek legkésőbb a konzultáció előtt legkésőbb 24 órával korábban szükséges megérkeznie, készpénzes fizetés esetén pedig a személyes találkozó alkalmával szükséges a tiszteletdíjat rendezni. A konzultáció időpontjának leegyeztetésével egyidejűleg tudomásul veszed, hogy a 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet 29. § (1) bekezdés i) és m) pontja alapján a konzultáció megkezdésének időpontjától elveszíted a szerződéstől való elállási jogodat.  Ha a szolgáltatás nyújtásra irányuló szerződés esetén a teljesítés megkezdését követően gyakorolja a fogyasztó a felmondási jogát, úgy az elszámolás során köteles megtéríteni a vállalkozás ésszerű költségeit.

Titoktartás: Megbízottat titoktartási kötelezettség terheli. Megbízott kijelenti, hogy a munkája során tudomására jutott vagy számára rendelkezésére bocsátott információkat és anyagokat, valamint saját jegyzeteit és az egyéb írásbeli dokumentumokat, harmadik személy tudomására nem hozza. 

Konzultáció lemondása, elállás:

Az előre egyeztetett konzultációs időpontodat lehetőséged van egyszer módosítani. Ennek feltétele, hogy legalább 48 órával a megbeszélt időpont előtt írásban jelezd az orommelelve@gmail.com címen, hogy másik időpontot szeretnél. Amennyiben 48 órán belül, vagy nem írásban mondod le az időpontodat, a konzultációs díjat ki kell fizetni.

Megbízó tudomásul veszi és elfogadja, hogy az időpontokat a coach és a coacholt személy egyeztetik - legkésőbb a megelőző ülésen. Azok az ülések, amelyeken a coacholt személy lemondás nélkül nem jelenik meg, vagy a megadott időpont után mondja le, a jelen megállapodás szerint megtartott ülésnek számítanak, és a Megbízónak ki kell fizetnie azokat. Amennyiben a coach vagy ügyfél rendkívüli akadályoztatás miatt időpontot változtat (baleset, hirtelen betegség), úgy köteles új időpontot ajánlani a coacholt. A szerződés felmondása: A coaching szerződést indokolt esetben a Felek bármelyike 30 napos határidővel, írásban felmondhatja. Ebben az esetben a Megbízott coach jogosult az általa a felmondási idő alatt elvégzett munka díjazására. Amennyiben bármelyik fél a szerződés szerinti kötelezettségeit súlyosan megszegi, úgy a másik fél jogosult a  szerződést azonnali hatállyal indoklás mellett, írásban felmondani. Jelen szerződés súlyos megszegésének minősül, ha a  Megbízó a meghatározott fizetési kötelezettségeinek felszólítás ellenére sem tesz eleget, a határidőket nem tartja be.

Ha szolgáltatás nyújtásra irányuló szerződés esetén a teljesítés megkezdését követően gyakorolja a fogyasztó a felmondási jogát: Ha Ön kérte, hogy a felmondási határidőn belül kezdődjön meg a szolgáltatás teljesítése, felmondása esetén Ön köteles megtéríteni számunkra a szerződés megszűnésének időpontjáig arányosan teljesített szolgáltatásért járó összeget.


Adatvédelmi Tájékoztató

Megrendeléskor megadott adatokat az érvényes törvényi előírásoknak megfelelően bizalmasan kezelem, harmadik fél számára nem adom át. Az adatvédelmi elvek kialakításakor figyelembe vettem az 1992. évi LXIII. Törvényt a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról, valamint az 1998. évi VI. Törvényt az egyének védelméről a személyes adatok gépi feldolgozása során.

A webáruház: https://www.orommelelve.hu/webaruhaz/ a weboldalon feldolgozza az Ügyfél által szolgáltatott személyes adatokat az Általános Szerződési Feltételek teljesítéséhez és kiegészítéséhez, az elektronikus megrendelések és szállítmányok feldolgozásához és a szükséges kommunikációhoz a törvény által előírt időtartam alatt.

Az orommelelve.hu saját belátása szerint, tetszőleges időpontban módosíthatja az AT-t, a változtatásokat pedig valamennyi felhasználó köteles magára kötelező érvényűként elfogadni.

Konzultáció:

Adatkezelés célja: a konzultáció teljesítésének támogatása.

Az adatkezelés jogalapja: az ügyfél jogos érdeke, szóbeli hozzájárulás.

Konzultáció: A személyes adatok védelmében kiemelten fontosnak tartom a felhasználók információs önrendelkezési jogának tiszteletben tartását. Továbbá a személyes adatokat bizalmasan kezelem és megteszek minden olyan biztonsági, technikai és szervezési intézkedést, mely az adatok biztonságát garantálja, és harmadik félnek nem adok ki sem szóban, sem írásban semmilyen adatot, titoktartás kötelez.

Konzultációra vonatkozó adatkezelés: ülésnapló füzetet vezetek, amely tartalmazza az ügyfél nevét és a dátumot.

Adattárolás helye: Konzultáció esetén: Papír formátumban.

Adatkezelés időtartama: Megsemmisítés a folyamat lezárta után 1 éven belül.

Webshop megrendelések:

Adatkezelés célja: a megrendelések teljesítése és számlázás.

Az adatkezelés jogalapja: elektronikus szerződéskötés.

Tárolt adatok: Vezetéknév, keresztnév, e-mail, telefonszám, számlázási/szállítási cím.

Adatkezelés időtartama: jogszabályban előírt határidőig, illetve a hozzájárulás visszavonásáig.

Adatvédelem: jelszó

Számlázz.hu-n keresztül számlázok, így a számlázáshoz szükséges adatokat meg kell adnom, melyek a következők: Vezetéknév, keresztnév, cégnév, cím, email cím.

Könyv, olvasmányok PDF-ben:

Adatkezelés célja: a megrendelések teljesítése és számlázás.

Az adatkezelés jogalapja: elektronikus szerződéskötés.
Tárolt adatok: Vezetéknév, keresztnév, e-mail,  számlázási/szállítási cím.
A személyes adatok forrása:

1. A Kezelő az Ügyfél beleegyezésével szerzett személyes adatokat feldolgozza, amelyet az e-shopban létrehozott elektronikus megrendelés során kötött szerződésen keresztül gyűjti össze.

2. A Kezelő csak az Ügyfél azonosítási és elérhetőségi adatait dolgozza fel, amelyek a szerződés teljesítéséhez szükségesek.

3. A Kezelő a szállítási és számviteli célokra, valamint a szerződő felek közötti szükséges kommunikációra a személyes adatokat feldolgozza a törvény által előírt időtartamra. A személyes adatokat nem teszik közzé, és nem kerülnek át más országokba.

A személyes adatok címzettjei és feldolgozói

Az Ügyfél személyes adatait feldolgozó harmadik felek a Kezelő alvállalkozói. Ezen alvállalkozók szolgáltatásai elengedhetetlenek a Kezelő és az Ügyfél közötti elektronikus megrendelésnek feldolgozására irányuló szerződés sikeres teljesítéséhez. 

Könyv esetén a megrendelt könyv kiküldése futárral történik, így a FOXPOST futárszolgálatnak kiadom a vezetéknevet, keresztnevet, címet, telefonszámot és az email címet. Számlázz.hu-n keresztül számlázok, így a számlázáshoz szükséges adatokat itt is meg kell adnom, melyek a következők: Vezetéknév, keresztnév, cégnév, cím, e-mail cím.

Adatfeldolgozók:

A Kezelő alvállalkozói:

Webnode AG (webáruház rendszer);

Szállító társaság;-FOXPOST

Google Analytics (weboldal statisztika)

  • Az Ügyfél jogai
  • A rendelettel összhangban az Ügyfél jogai:
  • 1. A személyes adatokhoz való hozzáférés joga;

2. A személyes adatok helyesbítéséhez való jog;

3. A személyes adatok törlésének joga;

4. A személyes adatok feldolgozásával szembeni kifogás joga;

5. Az adatok hordozhatóságához való jog;

6. A személyes adatok feldolgozásához való hozzájárulás visszavonásának joga írásban vagy e-mailben

7. A rendelet megsértésének gyanúja esetén panaszt nyújt be a felügyeleti hatósághoz.

A személyes adatok védelme

1. A Kezelő kijelenti, hogy a személyes adatok védelméhez szükséges valamennyi műszaki és szervezeti óvintézkedést megteszi;

2. A Kezelő technikai óvintézkedéseket tett az adattároló területek biztosítására, különösen a számítógéphez való hozzáférést jelszóval való védelmével, víruskereső szoftverrel és a számítógépek rendszeres karbantartásával.

Az oldal tulajdonosa: Nagy Andrea

7400 Kaposvár Lazarine u. 3

E-mail: orommelelve@gmail.com

Weboldal: www.orommelelve.hu

Záró rendelkezések

1. Elektronikus megrendelés van elhelyezve a weboldalon. Az Ügyfél megerősíti, hogy tájékoztatást kapott a személyes adatok védelmének valamennyi körülményéről, és teljes mértékben elfogadja azokat.

2. Az Ügyfél elfogadja ezeket a szabályokat a jelölőnégyzet bejelölésével a megrendelési vásárlási űrlapon.

3. A Kezelő bármikor frissítheti ezeket a szabályokat.

Ezen szabályok hatályba lépnek 2021 01. 25- től